loading...
پرشین تیک/مرجع کد وابزار وبسایت
امید بازدید : 36 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

sms 300x286 مجموعه جک و اس ام اس سری اول

چه بسیار افرادی که رانندگی بلد نیستند ولی “دور زدن” را خوب بلدند

تنهایی یعنی :
اینقدر یک خاطره را مرور کنی ، که نخ نما بشه !

 

مجموعه جک و اس ام اس های سری اول  پرتگاه

بزرگی وصیت کرد برای سلامتی عقلتان هویج بخورید.همه خندیدند و کسی ندانست…. که عقل همی در چشمشان است

sms 300x286 مجموعه جک و اس ام اس سری اول

چه بسیار افرادی که رانندگی بلد نیستند ولی “دور زدن” را خوب بلدند

تنهایی یعنی :
اینقدر یک خاطره را مرور کنی ، که نخ نما بشه !

 

مجموعه جک و اس ام اس های سری اول

بزرگی وصیت کرد برای سلامتی عقلتان هویج بخورید.همه خندیدند و کسی ندانست…. که عقل همی در چشمشان است

_________________

کیا یادشونه وقتی کوچیک بودیم هواپیما رد میشد انقد ذوق میکردیم که نزدیک بود از خوشحالی قش کنیم؟!
من که خودم شخصا اینجوری بودم!!!!!!!
icon smile مجموعه جک و اس ام اس سری اول )))))))))

_________________

تنها کسی که اگر روز عید
با یک شاخه گل به خانه برود موءاخذه میشود………
دخترک گل فروش سر چهار راه است…!!!!!!!!!!

_________________

تو مثل خورشید هستی . می دونی چرا؟ چون با همون نگاه اولت می شد فهمید که از پشت کوه اومدی‎

_________________

شاید دل من عروسکی ازچوب است،مثل قصه ی پینوکیو محبوب است،اما چه دماغی داره این بیچاره،ازبس که نوشته”حال من هم خوب است!!

_________________

به سیگار َش پُک ِ محکمی زد …
به همکار َش نگاه کرد و گفت :
دست هاش انگار خواهش ِ زنده گی داشت … ،
گر گرفت و سیگار را زیر ِ پای َش له کرد … ،
صداش کردند … ،
رفت بعدی را بشوید …

_________________

♥مهم نیست که “کُلـــــی” LIKE نمیخورم
مهم اینه که اونایی که لایکم میکنن”کُلـــــــی” LIKE دارن!
درگیــــرتونم لامصصبا♥

_________________

باید که منم کمی مترسک باشم
در مزرعه وجود تو تک باشم
انقدر عاشقتم میترسم
نکند تو رز و من جک باشم!!!!!!
خودم گفتما…

________________

نظر یادتون نره….اگه اس ام اس جدیدی داشتین برامون ارسال کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 1,673
  • بازدید کلی : 54,923