loading...
پرشین تیک/مرجع کد وابزار وبسایت
امید بازدید : 47 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
433434 kStkJv0T کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی

آهنگ ها : بخشش , آشنا ,  سهم ما , تمنا ,  کم نشو , هدر شدم , چرا از من گذشتی , هنوز عاشقم , فردا با ماست , جان دل بندری , چراغا را خاموش کن , حق با تو بود , خرابم نکن , خوب و بد , دروغ گفت , دلم گفت , دلیل بودن , دیگه مشکی نمی پوشم , زبون آسمون , سرت سلامت , یادگاری , آسمون , آغوش تو , بابای بارون , بغض ترانه , بغض چشمات , به تو مدیونم , بی‌ خداحافظی , پیرهن مشکی‌ , تو به شیرینی یک شب یلدا , جشن رمضان , چاره ای ندارم , چشم به راه , خدا را چه دیدی , خدا را دوست دارم , خونه , خیاله ,رویای دریا , شاهزاده , شاید یه فرصت دیگه , موج و صخره , می‌خوام تو رو , نرو , نقطه سر خط , هیچ جا بندر نبو , یکی‌ بود یکی‌ نبود , یه اشتباه

433434 kStkJv0T کد آهنگ پیشواز ایرانسل رضا صادقی

آهنگ ها : بخشش , آشنا ,  سهم ما , تمنا ,  کم نشو , هدر شدم , چرا از من گذشتی , هنوز عاشقم , فردا با ماست , جان دل بندری , چراغا را خاموش کن , حق با تو بود , خرابم نکن , خوب و بد , دروغ گفت , دلم گفت , دلیل بودن , دیگه مشکی نمی پوشم , زبون آسمون , سرت سلامت , یادگاری , آسمون , آغوش تو , بابای بارون , بغض ترانه , بغض چشمات , به تو مدیونم , بی‌ خداحافظی , پیرهن مشکی‌ , تو به شیرینی یک شب یلدا , جشن رمضان , چاره ای ندارم , چشم به راه , خدا را چه دیدی , خدا را دوست دارم , خونه , خیاله ,رویای دریا , شاهزاده , شاید یه فرصت دیگه , موج و صخره , می‌خوام تو رو , نرو , نقطه سر خط , هیچ جا بندر نبو , یکی‌ بود یکی‌ نبود , یه اشتباه

 

.:: کد آهنگ پیشواز ایرانسل از رضا صادقی ::.

بخشش – ٣٣١۵١۶۴
آشنا – ٣٣١۵١۶۵
سهم ما – ٣٣١۵١۶۶
تمنا – ٣٣١۵١۶٧
کم نشو – ٣٣١۵١۶٠
هدر شدم – ٣٣١۵١۶١
چرا از من گذشتی – ٣٣١۵١۶٢
هنوز عاشقم – ٣٣١۵١۶٣
فردا با ماست – ٣٣١۵١۵٩
آسمون – ۵۵١٢۶۶١
آغوش تو – ٣٣١١٠٢٣
بابای بارون – ٣٣١۵۵٨
بغض ترانه – ٣٣١۵۵٠
بغض چشمات – ٣٣١۵۴٩
به تو مدیونم – ٣٣١١٠٢۴
بی‌ خداحافظی – ٣٣١۵۴٨
پیرهن مشکی‌ – ٣٣١۵۵۵
تو به شیرینی یک شب یلدا – ۵۵١۶۶۴
جشن رمضان – ٢٢١١۴٨٣
چاره ای ندارم – ٣٣١۵۵٩
چشم به راه – ٣٣١٣١٠۵
خدا را چه دیدی – ٣٣١١٣۶٧
خدا را دوست دارم – ٣٣١۵۵٢
خونه – ٣٣١۵۵٣
خیاله – ٣٣١٣١٠١
رویای دریا – ۴۴١۴٣٠
شاهزاده – ٣٣١١٣٧١
شاید یه فرصت دیگه – ٣٣١۵۵۶
منو بارون – ۳۳۱۴۳۷۵
موج و صخره تیتراژ ابتدایی – ٢٢١١۴١٧
موج و صخره تیتراژ انتهایی – ٢٢١١۴١۶
می‌خوام تو رو – ٣٣١١٠٢۵
نرو – ٣٣١۵۵۴
نقطه سر خط – ٣٣١١٣۶٩
هیچ جا بندر نبود – ٣٣١۵۵١
یکی‌ بود یکی‌ نبود – ٣٣١١٠٢۶
یه اشتباه – ٣٣١٣١٠٠
جان دل بندری – ٣٣١٢۶٠٠
چراغا را خاموش کن – ٣٣١٢۵٩۴
حق با تو بود – ٣٣١٢۵٩٩
خرابم نکن – ٣٣١٢۶٠١
خوب و بد – ٣٣١٢۶٠٢
دروغ گفت – ٣٣١٢۵٩٨
دلم گفت – ٣٣١٢۵٩۶
دلیل بودن – ٣٣١٢۵٩۵
دیگه مشکی نمی پوشم – ٣٣١٢۵٩٧
زبون آسمون – ٣٣١٢۶٠۶
سرت سلامت – ٣٣١٢۶٠٣
یادگاری – ٣٣١٢۶٠۵

جهت فعال سازی کد را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 721
  • بازدید سال : 2,175
  • بازدید کلی : 55,425