loading...
پرشین تیک/مرجع کد وابزار وبسایت
امید بازدید : 48 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار فال حافظ

ابزار فال حافظ
این بار برای شما کاربران گرامی ابزار کاربردی فال حافظ را قرار داده ایم ، با اضافه کردن این ابزار به سایت یا وبلاگ خود به کاربران خود فال حافظ را هدیه کنید.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 66 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار اضافه کردن ای دی یاهو شما به ادلیست کاربر

ابزار اضافه کردن ای دی یاهو شما به ادلیست کاربر
با استفاده از این ابزار کاربردی کاربران سایت یا وبلاگتان فقط با یک کلیک می توانند آی دی یاهوی شما در یاهو مسنجر را اد کنند و شما جز ادلیستشان بشوید .

برای استفاده از ابزار ابتدا نوع دلخواه را با توجه به دمو دریافت کنید
سپس کد دریافتی را باز کرده ، داخل هردو کد مکانی با عنوان “آیدی شما” قرار
دارد آیدی خود را در آنجا وارد کنید
سپس کد را یا در قسمت تنظیمات وبلاگ در بخش کدهای جاوا و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 50 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار مبدل تاریخ شمسی ، میلادی

ابزار مبدل تاریخ شمسی ، میلادی
در این مطلب ابزاری آماده کرده ایم که با آن کاربرانتان می توانند به راحتی تاریخ شمسی را به میلادی و تاریخ میلادی را به شمسی تبدیل کنند.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کرده و در بخش تنظیمات وبلاگ و قسمت کدهای جاوا و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 53 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار محاسبه شاخص توده بدن

ابزار محاسبه شاخص توده بدن
در این مطلب ابزاری قرار داده ایم که برای سایت و وبلاگ های پزشکی و سلامت بدن بسیار مناسب است کد این ابزار را می توانید از ادامه مطلب دریافت نمایید.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کنید و در قسمت تنظیمت وبلاگ در بخش کدهای جاوا و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 94 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار اذیت کردن کاربران سایت و وبلاگ

ابزار اذیت کردن کاربران سایت و وبلاگ
در این مطلب ابزاری برای شما قرار داده ایم که با کاربران سایت با وبلاگتان کمی شوخی کنید و آن ها را اذیت کنید البته این کار ناخواسته نیست و از کنجکاوی خودشون دچار مشکل می شوند.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کرده و در قسمت تنظیمات وبلاگ و در بخش کدهای جاوا و یا در ویرایش سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 66 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار لینک بدون کلیک (اتوماتیک)

ابزار لینک بدون کلیک (اتوماتیک)
در این مطلب ابزاری آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید در سایت و وبلاگ خود لینک هایی ایجاد کنید که کاربر بدون کلیک بروی آن و فقط با رفتن موس بر رویش به صفحه لینک منتقل می شود.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کنید و سپس آدرس مورد نظر و عنوان لینک را در مکان مشخص شده قرار دهید سپس کد را در هر جایی که دوست دارید نمایش داده شود قرار دهید.

امید بازدید : 45 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار طالع بینی هفتگی

ابزار طالع بینی هفتگی
در این مطلب ابزار طالع بینی برای سایت و وبلاگ شما آماده کرده ایم تا با استفاده از آن کاربرانتان بتوانند در سایت یا وبلاگ شما فال هفته ی خود را ببینند ، برای دریافت کد ابزار به ادامه مطلب بروید.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کرده و آن را در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 48 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار بازی آنلاین دوز
این بار برای شما کاربران گرامی ابزاری آماده کرده ایم که کاملا سرگرم کننده است و باعث بیشتر ماندن بازدیدکنندگان در سایت یا وبلاگ شما می شود ، برای دریافت کد ابزار به ادامه مطلب بروید.

برای استفاده از ابزار کد زیر را دریفات کنید و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

امید بازدید : 52 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار پازل آنلاین

ابزار پازل آنلاین
در این مطلب ابزار پازل آنلاین را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم ، با استفاده از این ابزار کابرانتان مشتاق به ماندن در سایت یا وبلاگ شما می شوند ابزار پازل آنلاین و حضور هر چه بیشتر کاربر در سایت یا وبلاگ شما در رتبه شما تاثیر خوبی دارد.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کنید و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب خود قرار دهید.

امید بازدید : 71 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار تست هوش (iQ)

ابزار تست هوش (iQ)
این بار ابزاری آماده کرده ایم که با استفاده از آن هم خودتان و هم کاربرانتان می توانند بهره هوش خود را بفهمند ، برای دریافت کد ابزار به ادامه مطلب بروید.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کنید و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 1,835
  • بازدید کلی : 55,085