loading...
پرشین تیک/مرجع کد وابزار وبسایت
امید بازدید : 58 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار شعر تصادفی شاعران

ابزار شعر تصادفی شاعران
در این مطلب ابزار شعر تصادفی شاعران را برایتان آماده کرده ایم که شبیه به ابزارهای جملات تصادفی داخل سایت می باشد این ابزار برای سایت و وبلاگ های مرتبط با شعر و شاعری مناسب است.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار بدهید.

امید بازدید : 62 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار منو برای لینک ها

ابزار منو برای لینک ها
در این مطلب منویی زیبا آماده کرده ایم که می توانید از آن برای لینک های اصلی سایت یا وبلاگتان استفاده کنید و دسترسی به آنها را برای کاربرانتان راحت کنید.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریافت کنید سپس آن را در نت پد یا هر نرم افزار ویرایش متن دیگری بریزید ، سپس لینک ها و عنوانشان را در جاهای مشخص شده در کد قرار دهید و کد پایانی را بعد از تگ body آغازین قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

امید بازدید : 80 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار عشق سنج

ابزار عشق سنج
این ابزار بسیار مناسب سایت و وبلاگ های عاشقانه می باشد توسط این ابزار کاربردی کاربران شما می توانند میزان عشق بین دو اسم را بسنجند.

برای استفاده از این ابزار کد زیر را دریفت نموده و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی و یا در ویرایش قالب سایت خود قرار دهید

امید بازدید : 47 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

ابزار بارش قلب در سایت و وبلاگ

ابزار بارش قلب در سایت و وبلاگ
در این مطلب ابزاری برای زیبا سازی سایت و وبلاگ شما قرار داده ایم این ابزار زیبا ساز ، باعث شگفت زده شدن کاربران شما خواهد شد.

برای استفاده از این ابزار زیبا کد زیر را بعد از تگ body در قالبتان قرار دهید.

امید بازدید : 90 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

۱۵ مدل از جدیدترین لباس های عروس در هفته آخر تیرماه

 

لباس عروس طرح دار 92

همه بانوان  شب عروسی را شب خاص بودن می دانند و دوست دارند نگین این شب که عروس است زیباترین لباس را بر تن داشته باشد به همین منظور بسیاری از نوعروسان از ماه ها قبل به دنبال لباس عروسی خود هستند و از منابع مختلف استفاده می کنند. خیاط باشی بر آن است تا این کار را برای عزیزان راحت کند و مدل های جدید لباس عروس را هر هفته در سایت قرار دهد تا عزیزان مرجع کاملی داشته باشند. در مدل هایی که برای این هفته انتخاب کرده ایم شاهد تغییراتی در اصالت لباس عروس هستیم که می توان از آن ها به صورت زیر یاد کرد

پارچه های لباس عروسی

پارچه های لباس عروس تقریبا از حالت ساده و ساتن به انواع جنس پارچه ها و طرح های مختلف خوش نگار تغییر کرده است و بدین صورت از حالت ساده در آمده است

رنگ لباس های عروس

رنگ این پارچه ها نیز فراتر از رنگ نباتی و سفید رفته و نقره ای و شیری نیز بدان اضافه شده است.

اندازه ها

اندازه های لباس ها نیز از مدل بلند رسمی تغییر کرده و گاها مدل های کوتاه هم در آن دیده می شود که با توجه به سلیقه می توان از آن ها استفاده کرد.

با هم مدل های زیر را می بینیم

امید بازدید : 48 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
۷ دلیل اصلی که شما احساس شادی نمی‌کنید

 ۱-نگران بودن.

مادر، با چهره ای درهم روی صندلی نشسته است و نگران امتحان آخر هفتهٔ پسرش است. این امتحان تعیین می‌کند آیا پسرش به یک مدرسهٔ خوب خواهد رفت یا خیر. او همچنین در فکر این است که به محله ای که نزدیک مدرسهٔ پسرش است نقل مکان کنند. او در فکر این است که نکند پسرش با دوستان بدی قاطی شود و کار سطح پایینی گیرش بیاید.

کمپ فارسی  www.campfa.ir

امید بازدید : 43 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
قابل توجه دخترها : وقتی خبری از خواستگار نیست…

 

دختران مجرد

کاری به این نداریم که چه عواملی باعث می شوند شانس ازدواج یک دختر پایین بیاید. به هر حال هر دلیلی که پشت ماجرا باشد، باید بپذیریم که در دوره و زمانه فعلی خیلی ها سن شان بالا رفته و هنوز مجرد مانده اند و خیلی ها هم به سن تجرد قطعی رسیده اند. ازدواج هایی که در گذشته در دهه دوم زندگی شکل می گرفت حالا به دهه سوم و چهارم رسیده و شانس متاهل شدن را پایین آورده است.

 

اگر در چنین شرایطی هستید، چند نکته را برای کنار آمدن بهتر با شرایط به شما یادآوری می کنیم:

 

برای تغییر شرایط دست به کار شوید

- بدون هیچ سوگیری و پیش‌داوری با خود خلوت کنید و به دنبال علت این امر بگردید. بررسی کنید تا بفهمید اشکال کار کجاست؟ خانواده، محل زندگی، عدم صلاحیت یکی از اطرافیان، میزان تحصیلات، نوع شغل، توقعات و خواسته‌های‌تان و… بی‌تردید پس از شناخت علت، می‌توانید با مشورت از متخصصان در جهت راهکارهایی، برای رفع آن گام بردارید.

 

مثلاً ممکن است شما دختر در حال تحصیلی باشید که به گمان خودتان خواستگار ندارید، در حالی که والدین‌تان ترجیح می‌دهند به خواستگاران شما جواب منفی دهند و چیزی در این زمینه به شما نگویند تا آرامش خیالتان برای ادامه تحصیل مخدوش نشود. لذا در صورت صحت چنین رفتاری، شما می‌توانید با خانواده‌تان بدون هیچ تعارفی به صحبت بنشیند و از تمایل‌تان به ازدواج، با آنها گفت‌وگو کنید و یا با شخص امین و دلسوزی موضوع را در میان بگذارید و از او بخواهید والدین‌تان را راجع به این مسئله آگاه سازند و از خواسته شما مطلع گردانند.

امید بازدید : 60 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)
چگونه در دوران بارداری شیک پوش باشیم؟

http://s4.picofile.com/file/7742563331/161913_campfa_ir.jpg

 

وقتی صحبت از لباس در طول بارداری می شد باید علاوه بر راحتی به شیک بودن آن نیز توجه کرد. اما گذشته از اینها باید بدانید که مثلا در هفته نهم چه لباسی بپوشید و با پوشیدن لباس مثلا هفته چهاردهم تیپ و ظاهر خود را خراب نکنید. به طور مثال، باید بدانید در دو ماه نخست باراداری چه لباسی بپوشید که انحنای شکم شما را نشان ندهد.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,651
  • بازدید کلی : 54,901