loading...
پرشین تیک/مرجع کد وابزار وبسایت
امید بازدید : 37 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

http://img.ir-tci.org/uploads/2013/07/Puzzle_Alarm_Clock_pro-icon.png

همیشه بیدار شدن از خواب دغدغه ی خیلی از افراد است و برخی این کار را یکی از سخت ترین کار های زندگی می دانند!

ما میخواهیم وضعیت را تغییر دهیم! ساعت بیدارباش پازلی اجازه ی خاموش کردن آلارم و زنگ بیدار باش را قبل از هشیاری کامل به شما نمی دهد  و تا به سوال امنیتی و قفل مورد نظر پاسخ دهی نشود آهنگ بیدار باش قطع نخواهد شد!

امید بازدید : 120 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

1

این روز ها شمار بازی های  در سبک پرش رو به افزایش است  که سری اول آن با بازی زیبای Doodle Jump وارد دنیای بازی های اندرویدی شد. در بازی Icy Tower 2 Zombie Jump که سری جدید بازی Icy Tower می باشد ، گرافیک و گیم پلی بازی دو چندان شده است.

در این  سری از بازی شما در نقش یک زامبی قرار گرفته اید که میبایست از پله های برج یخی به بالا بپرید و امتیاز کسب کنید ، در میان راه با دشمنانی مثل ارواح برخورد خواهید کرد که باید از میان آنها عبور کرده و خود را به نقطه ی بالاتری  برسانید.

امید بازدید : 52 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

http://img.ir-tci.org/uploads/2013/07/Edjing_PE_Turntables_DJ_Mix-icon.png

این برنامه ، برنده ی جایزه بهترین برنامه در AppAwards سال ۲۰۱۳ می باشد.

شاید شما نیز به میکس کردن موزیک علاقه ی زیادی دارید اما همیشه دسترسی به میکسر و آلات موسیقی ندارید.

از طریق این نرم افزار ، به یک DJ تمام عیار تبدیل شوید و از میکس موزیک ها لذت ببرید.

امید بازدید : 47 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

راهنمای کامل و جامع ابزارها و قابلیت های ESET Smart Security 6

 

 

eset smart security 6-gooyait copy

 

شرکت ESET یک شرکت اسلواکیایی است که دفتر اصلی آن در شهر براتیسلاوا قرار دارد . اکثر کاربران با محصولات این شرکت آشنایی دارند . محصولاتی که همیشه در تست های انجام شده توسط موسسات معتبر ، در رده های بالایی قرار می گیرند . در بین محصولات این شرکت ، دو محصول از بقیه مشهورتر هستند . ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security .

 

هر دوی این محصولات به صورت تجاری عرضه می شوند. اما تفاوت عمده بین این دو بسته ، قابلیت های موجود در هر کدام از آنها می باشد. در واقع در نسخه ی آنتی ویروس ، تنها به قابلیت های پایه ای حفاظتی مثل ضد بدافزارها دسترسی دارید . اما در نسخه اسمارت سکیوریتی به قابلیت های بسیار بیشتری علاوه بر سیستم های ضد بدافزاری دسترسی خواهید داشت . مثل فایروال ، آنتی اسپم ، کنترل پنل والدین و …. . مسلما قیمت بسته ی اسمارت سکیوریتی نیز نسبت به بسته ی آنتی بیشتر است .

 

اما در ادامه قصد داریم تا شما را به صورت کامل با ابزارها و قابلیت های Smart Security 6 آشنا کنیم . پس با پرشین تیک همراه باشید ……

امید بازدید : 36 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

http://img.ir-tci.org/uploads/2013/07/Apndroid_icon.png

آیا شما از مصرف بیش از اندازه داده های ارسالی و دریافتی اینترنتی در دستگاه اندرویدی خود  رنج می برید و کنترلی بر آن ندارید؟

از طریق نرم افزار APNDROID می توانید تمام داده های ارسالی و دریافتی را محدود و مصرف خود را بهینه کنید و همچنین از پرداخت هزینه های ناخواسته ی استفاده از جلوگیری کنید و از همه مهمتر از عمر باطری خود را افزایش دهید.

امید بازدید : 260 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

جدید ترین مدل های لباس سبز رنگ برای تیر ماه ۹۲!

 

 

مدل های لباس سبز

 

در بین رنگ های زیبایی که متخصصان برای رنگ لباس مد نظر قرار می دهند می توان گفت از دیر باز رنگ سبز جایگاه خاصی داشته است و به همین منظور این رنگ در نسل های متفاوتی زیبایی را به بانوان هدیه داده است. همانطور که می دانید انجمن مد و فشن سال ۲۰۱۳ را با رنگ سبز پوشش داده و هر روزه لباس های مختلفی که مهندسی آن ها با رنگ سبز زیبایی دوچندانی می یابد در مجامع معرفی می شوند. امروز نیز برای شما تصمیم داریم از رنگ سبز مدل هایی برای لباس عقد سبز رنگ و لباس نامزدی سبز و لباس مجلسی سبز معرفی کنیم. با ما همراه باشید

امید بازدید : 50 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ابزار ساخت رمز عبور

ابزار ساخت رمز عبور
در این مطلب ابزاری آماده کرده ایم که بسیار می تواند مفید باشد ، شما وبمستران گرامی می توانید از این ابزار در مکان های ثبت نام کاربران قرار دهید تا برای آن ها رمزی مطمئن ساخته شود این کار از هک شدن جلوگیری خواهد کرد.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,663
  • بازدید کلی : 54,913