loading...
پرشین تیک/مرجع کد وابزار وبسایت
امید بازدید : 84 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ابزار نوار ابزار ویندوز برای بلاگفا و رزبلاگ

ابزار نوار ابزار ویندوز برای بلاگفا و رزبلاگ
در این مطلب ابزار برای سرویس های بلاگفا و رزبلاگ قرار داده ایم با استفاده از این ابزار نوار ابزاری مانند نوار ابزار ویندوز در وبلاگ خود ایجاد کنید.

برای استفاده از این ابزار کد سیستم خود را دریافت کنید و در بخش تنظیمات وبلاگ در قسمت کدهای اختصاصی قرار دهید.

امید بازدید : 47 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)
 

ابزار منوی آبی رنگ برای لینک ها

ابزار منوی آبی رنگ برای لینک ها
در این مطلب منوی آبی رنگ زیبایی برایتان آماده کرده ایم که می توانید لینک های اصلی خود را در آن قرار داده و آن را در سایت یا وبلاگتان قرار دهید تا یک منوی زیبا به سایتتان اضافه شود.

امید بازدید : 35 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ابزار منوی زیبای بازشو

ابزار منوی زیبای بازشو
در این مطلب منویی زیبا برای شما وبمستران گرامی آماده کرده ایم ، از این منو در موارد مختلفی می توایند استفاده کنید ، با کلیک کردن بر روی موضوع منو ، منو باز شده و متن مورد نظر شما را نمایش می دهد.

امید بازدید : 31 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

ابزار پیانو زدن آنلاین

ابزار پیانو زدن آنلاین
در این مطلب ابزاری آماده کرده ایم که با استفاده از آن کاربرانتان می توانند به صورت آنلاین پیانو بزنند ، این کار باعث می شود تا کاربر مدت زمان بیشتری در وب شما بماند و تاثیر خوبی در رتبه ی سایت یا وبلاگتان خواهد داشت ، این ابزار برای سایت و وبلاگ های موسیقی بسیار مناسب است.

امید بازدید : 151 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

جدیدترین مدل لباس های شب، لباس خواب و مجلسی ۹۲ ( تیرماه )

 

 

مدل لباس مجلسی

 

لباس های مجلسی و لباس خواب و لباس شب از پر مصرف ترین و یا بهتر بگوییم پر استقبال ترین دسته لباس هایی است که مورد انتخاب بانوان ایران زمین و هر جای دنیا قرار می گیرد به همین منظور بار سنگینی بر دوش طراحان و خیاطان است تا خانم ها را راضی نگه دارند و با مدل های جدید آن ها را خوش پوش تر و تازه تر کنند. ما در این پست تعدادی از مدل های زیبای دخترانه و زنانه را برای لباس مجلسی، لباس خواب و لباس شب برای شما انتخاب کرده ایم و در این مکان قرار داده ایم باشد که مورد پسندتان واقع شود.

امید بازدید : 56 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

آموزش قدم به قدم و تصویری پیچیدن دستمال گردن مدل گندم!

 

بافتن و پیچیدن دستمال گردن مدل گندم

در بسیاری از اوقات دوست داریم برای اینکه لباس هایمان را بیشتر ست کنیم، و یا اینکه به هر طریقی که شده جلوه بیشتری به پوشیدن خود بدهیم، از وسایل تزینی کوچک نظیر مچ بند، دستمال گردن و شال و … استفاده می کنیم. گاهی اوقات هم نمی دانیم چگونه این تزیینات کوچک را برای خود مهیا کنیم، امروز تصمیم داریم از طرف پایگاه خیاط باشی، به راحتی برای شما بافت یک شال مدل گندم را آموزش دهیم.

امید بازدید : 79 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

معرفی یک مدل زیبای کت و شلوار مردانه

 

کت مردانه

همانطور که می دانید مرد ها بیشتر با کت و شلوار سعی دارند در مکان های رسمی، رسمیت خود را بروز دهند، به همین منظور در انتخاب و یا حتی دوخت کت و شلوار بسیار حساسیت نشان می دهند و حق دارند هزینه ای که خرج می کنند برای یک مدل زیبا و خوش ظاهر صرف کنند. به هر حال ما این جا برای شما از جدید ترین مدل های کت و شلوار مردانه صحبت های زیادی داریم و سعی داریم به محض انتشار جدیدترین مدل ها آن ها را با شما به اشتراک گذاریم.

امید بازدید : 431 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

جدیدترین لباس های عقد و نامزدی بنفش رنگ ( تیرماه ۹۲)

 

لباس عقد بنفش

اخیرا یکی از زیباترین رنگ های موجود در بازار برای لباس رنگ بنفش است، خصوصا برای نامزدی، عقد، حنابندان و … از رنگ بنفش استفاده می شود. نمای رنگ بنفش در نور سفید بسیار زیباست و شاید یکی از دلایل انتخاب این رنگ برای یکی از مهمترین مراسم های زندگی هر دختر این دلیل باشد که در نور بنفش زیبایی خیره کننده ای پیدا می کند. امروز تصمیم گرفتیم تصویر هایی از لباس های بنفش برای شما در خیاط باشی قرار دهیم تا در هنگام خرید و یا دوخت لباس بتوانید مدل های زیبا تری برای خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید

امید بازدید : 50 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

نکاتی برای خرید شلوار که باید حتما بدانید!

 

نکات خرید شلوار زنانه

در هر سن و سالی که باشید زیبایی حق شماست و قسمتی از زیبا پوشی شما مربوط به شلوارتان است، چه خانم ها و چه آقایان باید شلوار را جدی بگیرند چرا که عنصری است که میتواند شمایل را به اندازه ای کافی بهم بریزد یا بسازد!  در این پست خیاط باشی شمارا راهنمایی می کند که چگونه شلوار انتخاب کنید.

تعداد صفحات : 19

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از کدام قسمت سایت بهتره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,655
  • بازدید کلی : 54,905